Magyar Péter márciusban távozott a Hodler Alapkezelőtől is
A Hodlerben Magyar Péteren kívül más, a kormányhoz köthető személy is feladatot vállalt korábban, a felügyelőbizottságnak például tagja volt Lantos Csaba jelenlegi energiaügyi miniszter is.
A Hodlerben Magyar Péteren kívül más, a kormányhoz köthető személy is feladatot vállalt korábban, a felügyelőbizottságnak például tagja volt Lantos Csaba jelenlegi energiaügyi miniszter is.
A Telex tavaly szeptemberben írta meg, hogy leálltak a vágányépítési munkálatok a Budapest–Belgrád-vasútvonal magyarországi szakaszán. Az ÉKM akkor hárított, a kínai média ellenben most nyíltan beszámolt arról, hogy fennakadások voltak, de mostanra minden megoldódott.
Az Építési Minisztérium türelmet kért.
Az LMP azért tartana népszavazást, mert szerintük a kormány gyakran visszaél a lehetőséggel, és olyan beruházásokat minősít kiemeltté, amelyek kedvesek a számára.
Döntöttek arról merre viszik a keleti elkerülőt Egernél.
Ismét a rezsivédelmi alapból fizeti az energiaszámlákat a kormány.
A műszaki adásvétel már mindkét esetben lezárult.
Azt vizsgálja az Európai Bizottság, hogy a magyar állami építési beruházásokról szóló törvény nem sérti-e az EU-jogot. Április végéig várnak válaszokat a kormánytól.
Zuglói lakcímük, ahonnan a mini-Dubaj miatt most kitelepítik őket.
A váltás már február végén megtörtént, a honlapra azonban csak nemrég került ki az új vezérigazgató neve.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium szerint az ő számításuk a helyes, valóban évi 1 milliárdos lesz a tarifareform pluszköltsége, és nem 10-13 milliárdos, ahogy azt a lap becsli.
Alig néhány héttel ezelőtt még azt közölték, nincs napirenden ez a kérdés.
Lázár János miniszter is megjelent azon a tüntetésen, ami hétfőn reggel az Építési és Közlekedési Minisztérium épülete előtt volt a Déli Körvasút jelenlegi tervek szerinti megépítése és a fakivágások ellen.
A G7 számításai szerint az Építési és Közlekedési Minisztérium látványosan fals számokat közölt.
Akad, amiben előrelépést hoz a mindent is szabályozni igyekvő építészeti törvény, akad, amin bölcsen nem változtat, de van, ami teljesen kimaradt belőle. Például, hogy mit kellene kezdeni a meglévő ingatlanállománnyal, ami a zöld átállás és az energiaválság idején különösen fontos kérdés lenne.
Kibabrál a MÁV-Start azokkal, akik eddig kerékpárral együtt ingáztak a vasúton: a március 1-jétől érvényes új tarifarendszerben öt-hétszeres áron vehetik meg a bringás jegyet és bérletet. A Közlekedő Tömeg figyelmeztet: ugyanannyiba kerül majd kerékpárral együtt vonatozni a szomszéd faluba, mint az ország másik végébe, és félő, hogy a napi ezerforintos költség miatt sokan inkább autóra váltanak. A Magyar Kerékpárosklub levélben kéri a MÁV-tól: ne űzze el a vasútról az eddig így utazókat!
Mi épül Rákosrendezőn, mit kap a város, mi lesz a kisföldalattival és a Vasúttörténeti Parkkal? – többek között ezek érdeklik a volt közlekedési államtitkárt.
Évek óta ígérik a jogszabály modernizálását.
Összesen 2560 doboz Merci csokoládét osztottak ki a munkát végző MÁV-kalauzoknak.
Az új bérletrendszer mellett a közösségi közlekedés bevételeinek 11-13 százaléka származhat majd a menetjegybevételekből, a G7 szerint így lassan a tömegközlekedés ingyenessé tétele is felmerülhet.